قدیمی ترین جانور تاریخ حیات کشف شد: موجود چند سلولی 760 میلیون ساله

 

دانشمندان معتقدند که این حیوان که از آن هر چیز دیگری تکامل یافته است . اولین موجود چند سلولی است که هر موجود زنده در این جهان از طریق میلیاردها جهش آمده، از ماهی به دوزیستان به خزندگان به پرندگان به پستانداران به شما .

این یک کشف شگفت انگیز است.

نام آن Otavia antiqua است ، و آن را قدیمی ترین حیوانی که تا کنون کشف شده است : 760 میلیون ساله . دانشمندان ادعا می کنند که از آن استفاده می شود به خنک کردن در آرامش ، زیبا، آب های کم عمق ، جویدن در جلبک ها و باکتری از طریق منافذ آن و به بدن لوله ای کوچک آن است.

Otavia یک اسفنج بود. یکی کوچک، بزرگتر از یک دانه شن و ماسه. دیرین شناس دکتر باب مغز مشهور برای کار خود را در انسان قبل از او بازنشستگی و زمین شناس آنتونی Prave ، از دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند پیدا شده فسیل از صدها نمونه Otavia در یک سنگ در پارک ملی Etosha ، در نامیبیا . با توجه به Prave ، " نمونه خاص احتمالا هزاران نمونه عملکرد. بنابراین، این امکان وجود دارد که موجودات بسیار فراوان بود. "

ظاهرا، از آن نیز بسیار انعطاف پذیر بود. این پژوهش ، داده های منتشر شده در مجله آفریقای جنوبی علم ، نشان می دهد که آن را در دست کم دو گلوله برف زدن زمین ، رویدادی است که محققان فکر می کنم بیش از 650 میلیون سال پیش رخ داده است جان سالم به در . در طول یک دوره با گلوله برف زدن زمین ، کل کره زمین تقریبا به طور کامل با یخ پوشیده شده است.

مخلوق کمی از طریق آن زمان تقریبا بدون تغییر استقامت ، مقاومت در برابر همراه با جلبک ها و باکتری برای حدود 200 میلیون سال ، درست قبل از انفجار کامبرین ، زمانی که زمین شروع به پر کردن با بسیاری از حیوانات متفاوت است.

دکتر مغز که کارشناس است شکار ، معتقد است که Otavia اولین درنده زمین بود. در آن روزها خیلی زود، آن را در بالای زنجیره غذایی ، بلامنازع نشسته، خوردن غذایی که او حتی در حالی که آن را به هیچ وجه به شکار داشت. به گفته وی، آن را برای اولین بار در مسابقه تسلیحاتی تکاملی بود. Otavia ، او می گوید، " به مرد منجر حاکم بر کره زمین. "

این نگاه بیش از حد شوم برای من ، اما با توجه به سابقه خود را از طریق آن صدها میلیون سال ، شاید OtaviaBMF در لباس مبدل بود ، بعد از همه .

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, | 22:49 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت